Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Simitci Dunyasi Den Haag. Meer weten? Ontdek meer
Saliha
25 jun 2026 om 18:51
Love it!!!
Marjolein
19 jun 2026 om 20:02
Heerlijk gegeten. Belachelijk grote porties met veel friet, maar voor deze prijs vonden we dat helemaal niet erg. Frietjes waren lekker gekruid maar wel een beetje slap, maar de airfryer had dat zo opgelost.
mostafa
17 jun 2026 om 23:25
Kip verbrand
Aman
16 jun 2026 om 16:38
bezorging was goed, alleen eten was slap en zowat koud
Marjorie
15 jun 2026 om 18:33
delicious warm chicken sandwich! Great sauce! fantastic avocado salad and some of the best lemonade ever!
mahwish
13 jun 2026 om 23:41
Ik had om 16.00 besteld om 19.30 te bezorgen. Om 19.00 uur kreeg ik een bericht dat een deel van mijn bestelling niet geleverd kon worden, dus moest last minut ergens anders eten bestellen. Het kwam ook te vroeg aan waardoor we niet samen konden eten!
Daisalinna
9 jun 2026 om 20:36
portie is kleiner geworden, als ik dit wist zou ik niet bestellen!!!
Nic
5 jun 2026 om 18:52
Very bad customer service tonight. Food made 30 minutes after app said it was ready. We have been regular visitors for two years but we won’t be back!
Mrael
29 mei 2026 om 17:57
Beetje traag
Kru
27 mei 2026 om 22:26
I don’t know if it was delicious because i never received it
Irene
27 mei 2026 om 9:57
Het eten was op zich prima. Ik vind het alleen belachelijk dat je extra betaald voor een plastic tas (staat op de bon), terwijl het eten in een papieren tas geleverd wordt. Er komt geen plastic aan te pas. Dus die extra kosten zijn onzin.
Safouane
24 mei 2026 om 20:05
Zoals gewoonlijk top